不少朋友都喜歡細細隻的 Power Bank,日日帶出街都不會太大太重,如果有埋內置線就 Perfect 啦!

 

XPower 新款 PB5C-2G 就採用 126g 超輕巧設計,比一部手機更細小,隨時跟身帶出街都不會成為負擔。PB5C-2G 內置 5,000mAh 鋰電池,足夠為主流手機充電一次或以上,而且內置 USB-C 充電線,連充電線都唔使帶呢!XPower 當然照顧到 iPhone 用家,隨機附送 Lightning 轉換頭,另外又有一組 USB 大頭輸出,迎合不同用家的需要。 

 

除了內置線,另有一組 USB 輸出。

 

PB5C-2G 提供少見的青綠色,以及型格黑兩種顏色供選擇,如果想找一款夠小巧、有型又有內置線的 Power Bank,PB5C-2G 就最適合你了。

 PB5C-2G 身型小巧,大約只有半部 iPhone XS Max 的面積呢!

 

全線XPower產品均已購買1,600萬第三方國際保險,安全可靠,值得信賴。大家購買後記得到本公司網站登記保養,可免費升級至首180日一換一服務呢!


價錢:$178
規格:
電池容量:5,000mAh 18.5Wh
尺寸:H98 x W65 x D15mm
重量:126g
電源輸入 -
Micro USB:5V/2.1A (max.)
電源輸出 (5V/2.4A total max.) -
1. USB
2. USB Type-C內置線

了解更多:
https://www.xpower.com.hk/xpower-pb5c-2g%E8%BF%B7%E4%BD%A0%E5%A4%96%E7%BD%AE%E5%85%85%E9%9B%BB%E5%99%A8